Hej för en första gång.

Hej detta är en ny blogg som kanske inte kommer uppdaterats varje dag. Jag kommer inte skriva om mitt liv och så hela tiden men jag kommer säkert göra det någon gång.
Anledningen till mitt bloggnamn Sockersötatårar: sockersöt tänkte jag ta först men det var upptaget så då tänkte jag sockersötatårar, tårara för att jag gråter mycket och det är härligt att gråta :) .
Anledningen till min header: Den första bilden är 1. för att jag älskar savampbob och 2. för att jag älskar den vänskapen svampbob och Patrik har :'D. Och den andra bilden är kärlek och att det är ett hjärta av snö och jag älskar snö :D. den tredje bilden är för mitt namn sockersötaTÅRAR så det passa bra :)
Ken någon hjälp mig med sträcket på headern??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0