Sjukis.

Hej jag har varti sjuk men nu är jag typ frisk, så nu kan jag bärätta vad som har hänt lite mer.
I torsdags så var jag, linnea och Rebecca på biblioteket efter skolan (Kl. 15.00) till klockan var typ hal 5 då gick vi till ett fick(i kungsmässan) och där satta vi ett tag tills Linnéa skulle hem, då satt jag och rebecca kavar tills typ det stängde och pratade om nästan allt. 
Och på kvällen sen så blev jag magsjuk (och jag vill inte gå in på detaljer där).
Så i fredags kunde jag ite änns sitta framför dator skärmen utan att känna att jag var illa mående och igår så mådde jag mycket bättre men låg bara i sängen och läste.
Men idag mår jag nästan super. Och jag duschade för typ en timma sedan och då skulle jag ta ur tofsen jag haft sen jag gick och la mig på torsdagen (och jag har ju hår som går när till midja), så jag tog ur tofsen men det märktes inte håret var i axel höjd Så efter jag hade duschat så satt jag i en timma och borsta håret...
Jag ska göra ett inlägg nu där ni som inte riktigt vet vem jag är får en chans att lära känna mig 
Rebecca och jag när vi började sjujan  ser inte riktigt ut så längre 
Puss Puss JOSEFIN (jag) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0