Svar:

Anonym:
Har du o jonte haft sex? Nej -.-
Anonym:
Säg dina förra bästa kompisar och dina bästta kompisar nu? Förr: var julia, ellinor och fina. Nu: Eddie, Olliver, Annie, Sheena och fina (typ).
Ossafina:
Favoritfärg? Rosa, ljusblå, limegrön och vit.
Favorit person? ingen... -.-
Den du älskar mest? Jonte :) <3
Favorit glass? Jag vet inte??
Bästavän? Eddie, Olliver, Annie, Sheena och du (typ):) <333
Gillar du mig? ofc :DD <3333333
Puss Fina
Nathalie:
Vem är din favoritartist? Jag har ingen.
Erkänn att det är Eric Saade :DD <333333 nej det är det inte!!! -.-
Anonym:
Någon du saknar? min hund om det räknas, annars mina galma vänner.
Topp 5 lista bland tjejerna i skolan? Linnea, Rebecca, Nathalie, Josefina och Evelina.
topp 5 lista med killarna i skolan? Olliver, Hampus, Axel, Hannes och Felix.
Vilket smink använder du? maskara sen vet jag la inte.
Anonym:
Något stort mål du har i livet? Att få ett barn (när jag blir stor ofc) :) <3
Anonym:
Din favvo mat???????? Det är min mammas lax och ris med rosasås :)<3
Anonym:
Varför gillar du att gråta ? .S Det är härligt att känna tårarna rina ner för kinderna, och bara gråta :)<3
Anonym
Varför står det plugga överallt ? Ja, för att jag bähöver plugga mer (och det ser lite coolt ut) :) <3

Om ni har mer frågor så kan ni bara komentera. :) <3

Kommentarer
Postat av: Annika

hon julia varför är ni inte vänner mera ????????

2012-03-18 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0